Returnare

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs comandat, il puteti returna, in conditiile expuse mai jos.

Termene:

  • Termen returnare: 14 zile calendaristice de la de la data intrarii in posesia dvs a produselor;
  • Termen de rambursare a contravalorii produselor returnate: 14 zile calendaristice de la primirea de catre noi a produselor returnate.

Aplicare

Dreptul de retragere / retur se aplica numai cumparatorilor persoane fizice. Cumparatorii care utilizeaza produsele in scop profesional, societati comerciale, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale, intreprinderi familiale sau altele asemanatoare nu beneficiaza de acest drept.

Cum faceti returnarea

  1. ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a returna, prin email sau telefonic sau completand un formular de retur din contul de client;
  2. Primiti de la noi un formular de retur ( daca acesta nu a fost completat din contul client). In acest formular veti completa, printre altele, informatii privitoare la produsele pe care doriti sa le returnati, banca si contul bancar in care va va fi rambursata valoarea produselor returnate sau adresa de livrare la care vom expdia un nou produs, in cazul in care optati pentru inlocuirea produsului returnat.
  3. Ambalati produsele de returnat in acelasi mod in care au fost livrate initial, impreuna cu formularul de retur (daca nu l-ati completat online) . Va rugam sa impachetati produsele astfel incat sa fie protejate cat mai bine. Orice defect survenit produselor in timpul returului, datorita unei ambalari necorespunzatoare poate si va fi suportat de catre client. In cazul in care produsele de returnat au fost livrate paletizat (ambalate pe un palet lemn de orice tip), acestea se vor returna doar ambalate pe palet lemn, in acelasi mod in care au fost livrate.
  4. Trimiteti fotografii cu produsul ambalat catre noi (prin e-mail la comenzi@regata.ro). In cazul anumitor produse, exista posibilitatea sa va fie solicitate poze cu produsul ambalat. Facem acest lucru penntru a ne asigura ca metoda de ambalare protejeaza in totalitate produsul impotriva daunelor care pot aparea in timpul transportului.
  5. Trimiteti coletul catre noi, folosind o firma de curierat sau aducandu-le la unul dintre magazinele noastre sau asteptati sa trimitem noi curierul la adresa dumneavoastra pentru a ridica produsele. In cazul in care greutatea coeltului depaseste 31 kg, firmele de curierat nu vor putea prelua coletul de la adresa, astfel ca va fi nevoie sa aduceti coletele grele la masina firmelor de curierat, in conformitate cu indicatiile soferului curier.

Costurile transportului returnarii

Costurile transportului returnarii vor fi suportate de dumneavoastra in cazul in care returul nu are o cauza imputabila REGATA SRL, cum ar fi cele enumerate in continuare:

  1. Ati primit alt produs/alte produse: in cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre Regata doar daca dovada faptului ca produsul primit este altul fata de cel comandat se face cu fotografii trimise la adresa de e-mail comenzi@regata.ro.
  2. Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile/neconformitati: in cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia, chiar la momentul receptiei, prin mentionarea neconformitatii pe documentul de transport. Va rugam sa verificati integritatea coletului la livrare! In acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi.

Important: va rugam sa nu ne trimiteti produsele returnate folosind plata ramburs, intrucat nu le vom accepta. Rambursarea banilor se face prin virament bancar, doar dupa ce verificam starea produselor returnate. 

Exceptari de la returnare si rambursare

Dreptul la retur se poate aplica doar pentru produsele achizitionate de pe www.regata.ro. Va rugam sa consultati consilierul de vanzari pentru a alege metoda potrivita de transport.

Produsul returnat trebuie sa fie, pe cat posibil, in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.

Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta returnarea sau de a face rambursare partiala a contravalorii produselor, in situatiile in care produsele:

  • nu sunt in aceeasi stare in care au fost livrate;
  • depasesc termenul de 14 zile de la data primirii si sunt in termenul de valabilitate;
  • fac obiectul unei comenzi speciale de produs sub forma de mostra/mostre
  • nu corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;
  • au facut parte dintr-o comanda speciala (comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Vanzatorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans)
  • au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;
  • au fost executate dupa specificatiile consumatorului (de ex. produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: Mixare vopsele; Debitare Pal/OSB/Tevi, confectionare perdele/draperii); 
  • prezinta urme de lovire sau deteriorare, inclusiv de interventii neautorizate asupra produsului;
  • prezinta urme vizibile de uzura sau folosire (ex. murdarie, zgarieturi, ciobituri, lovituri), inclusiv utilizare excesiva, soc electric si/sau mecanic;
  • nu sunt in termenul de valabilitate/garantie (nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate);
  • fac parte din categoria produselor care prin natura lor, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, nu pot fi returnate (de ex. produse de igiena/ingrijire personala, produse alimentare, etc.), cu exceptia situatiei in care sunt inca sigilate;
  • produsele nu sunt returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • nu se returneaza la unitatea de ambalare (pachet, rola, cutie, sac, etc);
  • nu sunt insotite de accesoriile si documentele (ex. certificate de garantie, fise tehnice, manual de utilizare, documentatie tehnica) apartinand produsului;
  • sunt perisabile, care expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate, conform indicatiilor de pe ambalaj.
  • au fost livrate impreuna cu produse cadou iar acestea lipsesc din coletul de returnare
  • fac parte din categorii precum: lenjerie intima, Igiena etc si au fost desigilate si/sau testate

Rambursarea contravalorii produselor returnate

Sumele care se ramburseaza acopera doar sume pe care le-ati platit si cuprind:

  • Valoarea produselor returnate, platita de dvs. prin comanda initiala

Termen de rambursare a sumelor: 14 zile calendaristice de la data la care intram in posesia produselor returnate.

Modalitate de rambursare:

  • pentru Comenzile achitate cu card online:  prin virament bancar, in contul pe care il furnizati in Formularul de returnare;
  • pentru Comenzile achitate cu ramburs sau prin banca / OP -> prin virament bancar, in contul pe care il furnizati in Formularul de returnare

Baza legala a returnarii

Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."

Pentru alte informatii privitor la returnarea produselor, va rugam sa cititi si pagina Termeni si conditii, care constituie contractul la distanta.

Eventuale nelamuriri si reclamatii

In cazul in care aveti nelamuriri sau chiar nemultumiri cu privire la un produs achizitionat de pe website-ul regata.ro, va rugam sa expediati un email in acest sens la adresa comenzi@regata.ro, in care sa mentionati cat mai multe detalii in baza carora sa putem procesa mesajul dumneavoastra.

Va rugam sa va specificati numele complet, numarul de comanda, pe care il gasiti in mesajul de confirmare primit de la regata.ro in urma validarii comenzii dvs., data la care ati efectuat comanda; data si metoda de livrare, precum si motivul nemultumirii sau sugestia pe care doriti sa o faceti. Toate aceste informatii vor facilita comunicarea dintre dvs. si Regata, motiv pentru care va rugam sa verificati cu atentie inserarea lor integrala si corecta in mesajul dumneavoastra.

Toate costurile directe legate de returnarea produselor achiziţionate prin intermediul magazinului online, în cazul exercitării de către client a dreptului de retragere în termenul de 14 zile prevăzut de lege, cad întotdeauna în sarcina clientului, acestea putând varia în funcţie de tipul de livrare şi prestatorul cu care urmează să fie returnate bunurile. Costurile de retur vor fi comunicate de către REGATA SRL clientului după primirea Formularului privind exercitarea dreptului de retragere. Dacă la livrarea produselor pe care clientul vrea să le returneze, clientul a ales o altă metodă de livrare faţă de cea recomandată de către REGATA SRL, atunci, după returnarea produselor, REGATA SRL nu va rambursa clientului costurile suplimentare generate de metoda de livrare aleasă de client. Clientul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Clientul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. In cazul in care valoarea produsului a fost diminuata in timpul returului, din motive de tin de ambalarea necorespunzatoare a produsului returnat, valoarea diminuata cade in sarcina clientului si va fi retinuta din suma returnata. Valoarea retinuta poate fi data de costurile cu reparatia produsului sau de diferenta dintre pretul de vanzare si pretul la care poate fi valorificat produsul defect.