Intrebari frecvente

INFORMATII GENERALE

Cum pot afla mai multe detalii despre produs?
  • In pagina fiecarei produs, in sectiunile Descriere si Specificatii, sunt notate cele mai importante detalii despre fiecare produs pe care il comercializam. In pagina anumitor produse, in sectiunea Documente, se pot gasi chiar si fisele tehnice ale produselor.
Cum verific disponibilitatea unui produs?
  • In pagina produsului se afiseaza statusul produsului, precum "In stoc", "Stoc epuizat" etc.
Cum imi pot face cont pe regata.ro?
  • Poti inregistra oricand un cont pe site-ul nostru, apasand butonul Inregistreaza-te. Ulterior te poti loga in contul tau pentru a vedea toate detaliile despre comenzile tale, produsele tale favorite, review-urile tale sau adresele de facturare si livrare salvate.
Cum pot compara mai multe produse?
  • Din pagina de categorie de produse sau din pagina fiecarui produs, se poate apasa butonul Adauga pentru comparare. Dupa adaugarea produselor in Lista de comparatie, acestea vor putea fi vizualizate si comparate apasand butonul Compara din partea superioara.
Cum pot adauga la favorite produsele pe care le doresc?
  • In pagina fiecarei categorii sau a fiecarui produs, exista butonul Adauga la favorite care va adauga produsele in sectiunea Favorite ce poate fi accesata din contul tau de client. Aceasta sectiune poate fi administrata din contul de client.
Cum pot vedea si administra datele contului meu de client?
  • Sectiunea Contul meu cuprinde toate informatiile despre contul tau de client, precum: informatii de contact, detalii despre abonarea la newsletter, adresa de facturare principal, adresa de livrare principal. Toate aceste informatii pot fi modificate din aceasta sectiune.
Care sunt metodele de plata?
  • Comenzile pot fi achitate prin ordin de plata, cu cardul direct in site, ramburs (la livrare) sau la ridicarea comenzi din magazinele Regata. Mai multe detalii despre metodele de plata disponibile se gasesc aici.
Care sunt metodele de livrare?
  • Produsele pot fi livrate prin intermediul firmelor de curierat sau cu flota noastra de masini. Mai multe detalii despre fiecare metoda de livrare se gasesc aici.
Cum pot lasa un review?
  • Din pagina fiecarui produs, apasand butonul SCRIE UN REVIEW, iti spoti pune parerea despre unul dintre produsele noastre. Poti vedea toate review-urile pe care le-ai lasat din contul tau de client, sectiunea Review-urile mele. Un review reusit care va fi aprobat imediat, va putea sa contina opinia ta despre raportul calitate/pret, ce iti place si ce nu iti place la produsul comandat, daca specificatiile sau descrierea produsului ar trebui sa contina si alte date, daca recomanzi produsul si altor persoane. Nu vor fi aprobate review-urile care contin date de contact sau linkuri, experiente ce nu tin de utilizarea produsului (livrare, curier, pret), mentiuni despre REGATA sau alte magazine, intrebari sau reclamatii despre produs (acestea pot fi trimise pe email sau din contul de client), continut vulgar sau ofensator.
Ce fac daca am platit mai mult/mai putin fata de valoarea comenzii?
  • In cazul in care suma achitata este mai mare fata de valoarea comenzi, iti putem restitui fara probleme diferenta achita in plus. In cazul in care ai platit mai putin, poti achita diferenta ramburs, prin OP sau prin intermediul unui link de plata.
Ce fac daca plata cu cardul nu a fost efectuata?
  • Din mai multe motive, exista posibilitatea ca plata ta cu cardul sa nu poata fi procesata. Motivele pot include: fonduri insuficiente, limita de plata zilnica atinsa, plata online a cardului tau este inactiva, plata nu a fost validata/confirmata de catre tine, datele cardului au fost introduse gresit, card expirat. Ne poti contacta, iar noi vom veni in intampinarea ta cu propuneri alternative pentru plata comenzii.
Se ofera servicii de instalare si montaj?
  • Din pacate, nu oferim servicii de instalare si montaj pentru produsele pe care le comercializam.


INFORMATII DESPRE COMENZI

Cum pot sa plasez comanda?
  • Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor dorite, apasand butonul Finalizeaza comanda, se va trece in etapa in care va fi necesar sa fie completate detaliile de livrare si de facturare si sa fie selctata metoda de livrare si de plata. La apasarea butonului de finalizare, comanda a fost inregistrata.
Cum pot modifica o comanda?
  • Comanda, odata plasata, nu mai poate fi modificata. Daca ai uitat sa comanzi un produs, il putem adauga noi in comanda pentru tine, astfel ca iti recomandam sa ne contactezi prin intermediul unui mesaj din contul tau de client, pe email comenzi@regata.ro sau la telefon 0377102222. Poti de asemenea sa plasezi o noua comanda in site, iar noi ne vom ocupa sa livram toate comenzile tale in acelasi timp.
Cum pot anula o comanda?
  • Comanda, odata plasata, poate fi anulata de catre noi. Iti recomandam sa ne contactezi prin intermediul unui mesaj din contul tau de client, pe email comenzi@regata.ro sau la telefon 0377102222, iar noi vom anula comanda ta. Te rugam sa ai in vedere ca nu pot fi anulate comenzile speciale sau comenzile pentru care a fost folosit serviul TBI pentru plata in rate.
De ce mi s-a anulat o comanda?
  • O comanda se poate anula daca nu am reusit sa te contactam pentru confirmarea acesteia, in termen de 3 zile de la plasarea comenzii, dupa incercari repetate de a te contacta la telefon sau prin intermediul adresei de email pe care ai lasat-o in comanda.
De ce nu mi-a fost livrata o comanda?
  • Din varii motive, livrarea ta poate fi anulata. În momentul acela, deși coletul a ajuns în mâinile curierului, acesta nu ți-l mai livrează și îl aduce înapoi în depozitul nostru, iar motiviele pot fi date de deteriorarea în timpul transportului sau date eronate, altfel spus, curierul nu reușește să dea de tine.
Cand primesc banii inapoi pentru o comanda anulata?
  • Daca a fost platita comanda pe care o anulezi sau care a fost anulata de catre noi, restituirea se va face pe acelasi card care a fost folosit pentru plata in maxim 14 zile calendaristice.
In cat timp se vor livra produsele daca am platit cu card/op?
  • Termenul de livrare variaza in functie de adresa de livrare, produsele comandate si metoda de livrare selectata. Termenul de livrare va fi afisat la inainte de finalizarea comenzii.
Care este costul de livrare pentru o comanda?
  • Costul de livrare este diferit de la un produs la altul sau in functie de adresa de livrare. Pentru a afla costul exact de transport pentru produsele pe care le doresti, poti adauga produsele dorite in cos, iar in pagina de checkout, dupa introducerea adresei de livrare si selectarea metodei de plata, va fi afisat costul final de transport.
Cum pot verifica livrarea comenzilor plasate?
  • In sectiunea Istoric comenzi din contul de client se pot vedea toate comenzile plasate si statusul acestora. Apasand butonul Vezi comanda din dreptul fiecarei comenzi, se pot vedea detalii suplimentare despre comanda respectiva, cum ar fi: produsele comandate si valoarea acestora, facturile aferente fiecarei comenzi si detalii despre livrarea comenzilor.
Se pot verifica produsele la livrare?
  • Iti recomandam sa verifici toate produsele la livrare si sa ne informezi daca descoperi probleme.
Cum procedez daca am primit un produs incomplet?
  • In cazul in care produsul livrat nu este complet, te rugam ca in primul rand sa verifici in pagina produsului respectiv ce ar trebui sa contina acel produs. In cazul in care livrarea a fost facuta impartita in mai multe colete, asigura-te ca ai primit toate coletele, verificand numarul total pe colete pe AWB-ul curierului. In cazul in care ai nelamuriri, ne poti contacta printr-un mesaj din contul tau de client, pe email comenzi@regata.ro sau la telefon 0377102222.
Ce trebuie sa fac daca am primit un produs deteriorat?
  • Te rugam sa verifici coletul la livrare si daca este deteriorat sa il refuzi. Comanda ta va fi considerata anulata si poti comanda un nou produs pe site-ul nostru. In cazul in care ai preluat deja produsul defect, te rugam sa ne informezi despre acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea coletului. Iti vom solicita ulterior poze cu produsul deteriorat si te vom indruma prin toti pasii necesari ca sa iti putem inlocui produsul.
De ce intarzie livrarea produselor comandate?
  • Uneori firmele de curierat au perioade mai aglomerate, astfel ca livrarea poate fi amanata cu cateva zile. Livrarea poate intarzia si daca produsele comandate necesita transport specializat, cu flota noastra de masini. In acest caz, te rugam sa ne contactezi, iar noi vom gasi pentru tine cea mai potrivita solutie pentru a livra cat mai rapid.
Cum pot ridica o comanda de la depozitul/magazinul Regata?
  • Iti oferim posibilitatea de a ridica produsele dorite direct de la unul dintre depozitele sau magazinele noastre. Poti selecta aceasta optiune din fereastra de checkout, iar noi te vom contacta si te vom redirectiona catre depozitul/magazinul din care poti ridica marfa. Pentru comenzile cu plata la ridicare, vom pastra marfa rezevata maxim 3 zile lucratoare, iar pentru comenzile platite putem pastra marfa timp de 5 zile lucratoare.
Cum procedez daca am o comanda pentru un proiect mai mare?
  • In cazul in care doresti sa plasezi o comanda pentru un proiect de constructii mai mare, ne poti lasa datele tale de contact pe email comenzi@regata.ro, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp cu solutii potrivite proiectului tau. Ne poti gasi si la telefon 0377102222.
Cum pot aplica un voucher la o comanda?
  • Diveresele vouchere (coduri de reducere) pot fi aplicate direct in cosul de cumparaturi sau la checkout, in sectiunea AI UN COD DE REDUCERE?.
Nu am primit voucherul?/Cand primesc voucherul?
  • Dacă voucher-ul este primit în urma unui retur, termenul maximum de finalizare și de primire a acestuia este de până la 14 zile calendaristice de la înregistrarea returului. Dacă voucherul trebuie să fie emis în urma unei campanii, te rugăm să verifici regulamentul publicat în site. În funcție de campanie, intervalul de emitere poate să difere. Dacă nu ai primit voucherul în termenul promis (retur sau dintr-o campanie), te rugăm să ne contactezi pe email comenzi@regata.ro, din contul tau de client sau la telefon 0377102222.
De ce nu pot aplica un voucher?
  • In cazul in care un voucher nu poate fi aplicat, atunci conditiile de aplicabilitate ale acestuia nu sunt indeplinite (ex. valoare minima in cos, la anumite produse nu se pot aplica anumite vouchere).
Se pot comanda produse la comenzi speciale?
  • Exista anumite produse care se pot aduce pentru comenzi speciale. Va recomandam sa ne contactati la 0377102222 in cazul in care doriti produse cu anumite specificatii si care nu se gasesc in gama noastra.
Produsele au garantie si cum pot beneficia de garantie?
  • Toate produsele comercializate beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si conditiilor comerciale ale producatorilor. Mai multe detalii despre conditiile de garantie se gasesc aici. Certificatele de garantie ale produselor se pot descarca din pagina fiecarui produs, sectiunea Documente.
Cum pot alege optiunea de garantie extinsa?
  • La anumite produse din gama noastra, se poate opta pentru achizitia unei garantii extinse. Se poate opta pentru aceasta optiune prin bifarea acesteia din cosul de cumparaturi, la produsele pentru care aceasta este disponibila.
Ce fac daca nu am primit factura aferenta comenzii?
  • Factura pentru toate comenzile tale va fi livrata in interiorul coletelor sau va fi inmanata direct de catre soferul nostru, in cazul livrarilor cu flota noastra. Daca nu ai primit factura, te rugam sa ne contactezi, iar noi o vom trimite prin email sau in contul tau de client.
Se poate refactura o comanda daca am introdus datele gresite in comanda?
  • Comenzil pot fi refacturate. In cazul in care doresti refacturarea, te rugam sa ne comunici noile date, iar noi iti vom trimite o noua factura.


INFORMATII DESPRE RETURURI

Cum pot cere returul unui produs?
  • In cazul in care doresti sa returnezi un produs, ne poti informa despre acestul lucru din sectiunea Centrul de ajutor disponibila in contul de client. In cazul in care nu ai un cont de client in site, ne poti comunica dorinta de retur prin email comenzi@regata.ro sau la telefon 0377102222. Te rugam ca in cererea ta sa ne comunici numarul comenzii pe care doresti sa o returnezi, produsele pe care doresti sa le returnezi, precum si motivul returului.
Care este procedura de retur?
  • Poti vedea aici mai multe informatii despre politica noastra de retur. Te rugam sa ai in vedere ca anumite produse nu se pot returna si ca returul poate fi facut doar daca ne informezi despre dorinta de returnare in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data livrarii produsului.
Cum pot trimite retur un produs?
  • Dupa ce ne vei informa despre dorinta de a returna un produs, te vom indruma prin toti pasii care vor trebui urmati pana ce produsul va ajunge retur la noi (ex. iti vom solicita poze cu produsul pe care doresti sa il returnezi pentru a ne asigura ca acesta este ambalat corespunzator pentru livrarea prin curier). Dupa ce ne vom asigura ca toate conditiile de retur sunt indeplinite, vom trimite noi curieul la tine pentru a prelua produsul si iti vom comunica taxa de transport aferenta returului. In cazul in care nu esti de acord cu aceasta taxa, poti trimite produsul retur prin orice modalitate sau curier doresti. Ai de asemenea posibilitatea de a returna un produs direct la unul dintre depozitele noastre din Targoviste, Dambovita.
Cat dureaza finalizarea unui retur?
  • Dupa ce ne-ai informat despre dorita de a returna un produs, curierul va veni la tine in maxim 3 zile lucratoare. In cazul in care acest termen nu este respectat, te rugam sa ne informezi cat mai rapid. Termenul de solutionare al unui retur este de maxim 14 zile, termen in care ne vom ocupa sa iti trimitem alt produs sau sa iti restituim contravaloarea produselor returnate.
Cum pot anula o cerere de retur?
  • In cazul in care te-ai razgandit si nu mai doresti sa returnezi produsul, ne poti informa despre acest lucru, iar noi vom anula cererea ta.
Cum pot vedea statusul unei cereri de retur?
  • Ne poti intreba oricand printr-un mesaj din contul tau de client, pe email sau telefonic, iar noi te vom informa despre statusul procesarii returului tau.
Cum ambalez un produs pentru retur?
  • Te rugam sa ai in vedere ca orice deteriorare a produsului ce va surveni in timpul transportului de retur, datorita unei ambalari necorespunzatoare, iti va fi imputabila. Astfel, te rugam sa te asiguri ca produsul este ambalat cat mai bine, in acelasi mod in care a fost la livrare. Pozele cu produsul ambalat pe care ti le vom solicita vin in sprijinul tau, astfel incat, daca vom considera ca produsul nu este ambalat cum trebuie, iti vom solicita ambalarea suplimentara si te vom indruma spre acest lucru.
Cand primesc banii inapoi pentru o comanda returnata?
  • Termenul de restituire pentru comenzile returnate este maxim de 14 zile calendaristice de la data la care produsele returnate au ajuns in posesia noastra. Restituirea se va face pe acelasi card care a fost folosit pentru plata (pentru plata cu cardul) sau intr-un cont bancar pe care il veti pune la dispozitia noastra (pentru plata ramburs sau prin ordin de plata). Daca nu detii un cont bancar, iti putem returna valoarea produselor comandate sub forma unui voucher.
De ce nu am primit inapoi toata suma?
  • In cazul in care returul produsului nu ne este imputabil (ex. un produs livrat gresit de noi), ti se va retine o taxa de retur egala cu costul de livrare al produsului respectiv. De asemenea, ti se va retine o taxa egala cu costul de reparatie al produsului sau cu valoarea diminuata a produsului, in cazul in care acesta a fost returnat defect, folosit sau in alte conditii fata de cele specificate in politica noastra de retur.
De ce se intarzie restituirea banilor?
  • Din motive aflate in afara controlului nostru, exista posibilitatea ca in anumite situatii speciale sa se intarzie restituirea banilor. Aceste situatii pot include: produsul nu a ajuns inca in posesia noastra, produsul returnat nu este conform (defect sau incomplet) si necesita verificari suplimentare, produsul returnat nu respecta politica de retur, contul trimis pentru restituire nu este corect.