Inapoi la Cariere

Marketing Specialist

Domeniu post:
Departamentul de Vanzari-Marketing

Cerințe minime:

• Studii specializate in Marketing-Vanzari;
• Cunostinte de limba engleză;
• Permis de conducere categoria B;
• Cunoştinte de utilizare a pachetului MS Office;
• Cunoştinte de utilizare internetului și posibilităților acestuia pe o scară largă;
• Cunoştinte de baza in domeniu grafic – nu este obligatoriu, dar constituie un avantaj;
• Cunoştinte practice in online marketing;

 

Abilitati necesare:

• Responsabilitate;
• Simţ tehnic;
• Abilități bune de comunicare;
• Gândire logica;
• Mod de lucru precis si la timp;
• Abilități de buna concentrare;
• Atentie la detalii;
• Capacitate de a lucra sub presiune;
• Abilitatea de a asimila conustinte noi intr-un mod rapid si exact;
• Simt grafic;

Obiectivele postului:

• Crearea și menținerea identitatii / imaginii companiei
• Mentinerea aparitiei si a prezentei companiei pe piata la un nivel profesional
• Imbunatatirea si dezvoltarea reputatiei companiei;
• Asigurarea materialelor promotional aparținand de marketing (cataloage, broșuri, flyere)
• Organizarea si coordonarea evenimentelor companiei;

 

Responsabilitati:

• Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing.

• Realizarea unui plan anual de marketing, propunerea unui buget de marketing anual.
• Dezvoltarea continua a imaginii si identitatii firmei, atat in mediu fizic cat si online;
• Asigurarea functionarii si up-gradarea paginilor web și a webshopurilor companiei;
• Actualizarea, planificarea, proiectarea cataloagelor, piantelor despre comapanie si
produselor din portofoliu. Expedierea/distribuirea acestora pentru clienti si colegi.
• Construirea, gestionarea, actualizarea bazei de date de clienti a companiei;
• Prezentarea si/sau trimiterea de diferite rapoarte referitoare la marketing si campanii promotionale;
• Informarea periodica a conducerii cu privire la evolutia in domeniul marketing folosite de companie si prezentarea posibilitatilor noi de dezvoltare in acest domeniu;
• Proiectarea si realizarea prezentarilor despre companie si produsele aflate in gama pentru cursuri (training-uri), prezentari de produse si intalniri cu clientii/furnizorii,
• Dezvoltarea si actualizarea continua a cunostintelor proprii si in unele cazuri a colegilor, in ceea ce priveste postului de Specialist Marketing;
• Responsabil pentru imaginea si comunicarea pe retelele de socializare a in numele companiei (Facbook, LinkedIn, Youtube, etc.)
• Implementarea unor practici SEO eficiente, in vederea imbunatatiri imaginii companiei.
• Implementarea unor campanii de Google Adwords eficiente, in vederea imbunatatiri imaginii si vanzarilor companiei.
• Extragerea, evaluarea si prezentarea informatiilor extrase din Google Analytics in fata colegilor si a conducerii firmei.
• Planificarea, organizarea si coordonarea evenimentelor (participari la targuri, expoziţii, teambuilding, etc.)
• Planificarea, redactarea, organizarea si urmarirea publicitatiilor si aparitiilor TV/Media despre companie, pentru a mentine sau a dezvolat PR-ului.
• Proiectarea si implementarea desginului uniform si amenajarii magazinelor companiei.
• Planificarea si realizarea de campanii de newsletter pe platforma on-line.
• Dezvoltarea continua a marketingului in cadrul companiei;
• Analizarea, masurarea si raportarea satisfactiei de clientilor companiei;

Descrierea companiei

  • importatorul si distribuitorul nr. 1 de placi ceramice din Romania
  • distribuitor de parchet, usi, instalatii, obiecte sanitare, materiale de constructii, etc., peste 12.000 repere in portofoliu
  • acoperire nationala, prezenta in retele DIY
  • companie in plina dezvoltare, macro-investitii in curs
  • peste 3000 de clienti revanzatori

www.regata.ro
LIDER NATIONAL IN IMPORTUL SI DISTRIBUTIA DE GRESIE SI FAIANTA

 

Trimite CV-ul aici!